נתניהו: אין הסכם הפסקת אש שתאפשר המשך טרור

איתי גדסי No Comments on נתניהו: אין הסכם הפסקת אש שתאפשר המשך טרור

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה לדיווחים על הפסקת אש עם חמאס: "איננו מוכנים לקבל שום התקפות נגדנו ונגיב בהתאם" • על המצב בצפון: "שוחחתי עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על סוריה ואיראן" • וגם: הרגולציה בישראל, לקראת ירידה?

נתניהו צילום: לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה למתיחות בדרום ולהתקדמות במגעים בינלאומיים הקשורים לבטחונה של ישראל.

"במהלך השבת פגענו בחמאס באופן משמעותי וקשה", אמר נתניהו, "המדיניות שלנו ברורה – מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו ובעוצמה רבה. זה מה שעשינו אתמול. צה"ל הנחית על החמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. אני מקווה שהם קלטו את המסר, אם לא, הם יקלטו אותו בהמשך".

בנוגע לפרסומים אודות הפסקת אשד בין ישראל לחמאס, אמר נתניהו: "שמעתי שאומרים שישראל הסכימה להפסקת אש שתאפשר את המשך טרור האש של העפיפונים והבלונים – זה לא נכון. איננו מוכנים לקבל שום התקפות נגדנו ונגיב בהתאם".

נתניהו סיפר על שיחה בינו לבין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנוגע למצב בצפון הארץ: "אתמול שוחחתי עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. דנו בסוגיות ביטחוניות ומדיניות לאור ההתפתחויות באזור, כמובן בראש ובראשונה על סוריה ואיראן".

בדבריו התייחס לועידת הנשיאים בפינלנד, בה צפויים להיפגש נשיא ארה"ב ונשיא רוסיה, "כפי שאתם יודעים, הנושאים האלה יעלו גם בפסגת הנשיאים בהלסינקי, אני כמובן שוחחתי עליהם ביום רביעי גם עם הנשיא פוטין. אני הודיתי לנשיא טראמפ על המדיניות התקיפה שלו נגד איראן, כי מאז נקיטת המדיניות הזאת, אנחנו רואים את ההשפעה הגדולה על איראן ובתוך איראן. הנשיא טראמפ חזר בבהירות חדה על המחויבות שלו לביטחון ישראל ועל נכונותו לעזור למדינת ישראל בתחומים שונים ואני כמובן הודיתי לו על כך".

לסיום, התייחס נתניהו לביקור יו"ר ועדת הרגולציה של ה-OECD ואמר: "אני שמח לארח היום את ניק מלשב, יו"ר ועדת הרגולציה של ה-OECD. הוא הגיע לישראל כדי להציג דוח על מצב הרגולציה בישראל. ה-OECD מצא שלישראל יש הישגים רבים בהפחתת הרגולציה בשנים האחרונות, בזכות המאמצים הרבים שהובלנו כאן כולנו יחד. אנחנו נמשיך לפעול כדי לחתוך בבירוקרטיה למען אזרחי ישראל".



0 תגובות